سرخط خبرها
بازیکن سابق تیم ملی نوجوانان:

نیاز به نظارت بیشتری در فوتبال پایه وجود دارد

  • کد خبر: ۳۵۷۸۰
  • ۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹
  • ۱
نیاز به نظارت بیشتری در فوتبال پایه وجود دارد
بازیکن سابق تیم ملی نوجوانان فوتبال ایران گفت: متاسفانه همچنان شاهد از بین رفتن استعداد‌ها به خاطر مسائل حاشیه‌ای و البته نفوذ برخی افراد هستیم، که این مساله در صورت استمرار، فوتبال ایران را ضعیف می‌کند.
علی زارعین در گفتگو با شهرآرانیوز، در خصوص استارت فعالیتش در رشته فوتبال اظهار کرد: متول سال ۷۷ هستم و فوتبال را از رده سنی نوجوانان با شهرداری مشهد آغاز کردم. باشگاهی که الان اصلا نمی‌دانم کجاست و چه سرنوشتی پیدا کرد. در امید‌های پرسپولیس، نفت و راه‌آهن تهران بودم. همچنین در مشهد نیز عضو تیم نوجوانان و جوانان سیاه‌جامگان بودم.
 
وی در خصوص سوابقش در تیم ملی‌های ملی گفت: در رده ملی نیز در تیم ملی نوجوانان ایران به میدان رفتم و در چند اردو حضور داشتم. همچنین سابقه دعوت به تیم ملی دانشجویان را در کارنامه دارم.
 
زارعین در خصوص تیم فصل بعدش گفت: صحبت‌هایی صورت گرفته و امیدوارم بتوانم در لیگ برتر به میدان بروم. چند پیشنهاد از لیگ برتر و لیگ یک دارم، اما نمی‌خواهم عجله کنم تا بهترین انتخاب را داشته‌باشم. در لیگ یک هنوز مشخص نیست دقیقا کدام تیم لیگ برتری می‌شود، برای همین نمی‌توانم از الان تیمم را انتخاب کنم.
 
وی با اشاره به اتفاقاتی که در پشت پرده فوتبال ایران رخ می‌دهد، تصریح کرد: فوتبال ایران زیر دست دلال‌ها می‌چرخد و اگر استعداد هم داشته‌باشید، زیر سایه افرادی قرار می‌گیرید که نصف شما هم شاید استعداد نداشته‌باشند، اما به خاطر خانواده پولدار یا روابط خوب، جای شما را می‌گیرند. این مسائل باعث می‌شود که فوتبال ایران ضعیف شود و در دراز‌مدت شاهد اتفاقات بدی خواهیم‌بود.
 
نیاز به نظارت بیشتری در فوتبال پایه وجود دارد
 
بازیکن سابق تیم ملی نوجوانان گفت: در رده پایه نیاز به نظارت بیشتری هست، در رده سنی بزرگسال هم بعضا اتفاقاتی می‌افتد که نیاز به بررسی است. دلسرد کردن بازیکنان مستعد ظلم به فوتبال ایران است و نباید این موضوع عادی شود.
 
وی در پایان تصریح کرد: در فوتبال مشهد، استعداد‌های بزرگی داریم. به تاریخ فوتبال مشهد اگر نگاه کنیم، می‌بینیم که همواره دو سه بازیکن ارزشمند در سطح اول فوتبال ایران و ملی، از خراسان بوده‌اند، اما متاسفانه آنطور که باید و شاید به فوتبال مشهد و به ویژه رده‌های پایه بها داده نمی‌شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شهرداری مشهد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
0
1
این کی هست اصلا
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->